Здравейте . В момента се чудя каква нова кола да си зема , и съм се насочил много към 156 страшно ми харесва като дизайн вътре , вънка кажете вашето мнение да си зема ли 156?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Какво ще ме посъветвате за 156?
Collapse
X
-
Моделът 156 е един от най-успешните за популярната италианска марка. Представен през 1997 като наследник на модела 155, Алфа Ромео 156 веднага грабва сърцата на публиката и закономерно печели престижната награда "Кола на годината в Европа" за 1998. Налага се със стил и класа, разчитайки на агресивно-спортния дизайн.
Автомобилът се отличава от конкурентите си в класа с пленяващата си визия, както и отличните динамика и стабилност.
В модела първоначално се вграждат четири бензинови и два дизелови агрегата. Бензините са: 1.6 (120 к.с), 1.8 (144 к.с.) и 2.0 (155 к.с.) литра, редови, четири цилиндрови 16 клапанови TS (Twin Spark), както и шестцилиндровия V-образен 2.5 (190 к.с.). Дизелите са 1.9 JTD (105 к.с.) и 2.4 JTD (136 к.с.) използващи common rail технологията, отличаващи се с нисък разход на гориво и много добри динамични показатели. През 2000 година на пазара се появява комби версията 156 sportwagon, която съчетава в себе си традиционните качества за седаните на марката и предимствата на семейния многофункционален автомобил. Колата разполага със същите двигатели като седан версията. През 2002 година се появява топ версията GTA, оборудвана с 3.2 литров V6 двигател с мощност 250 конски сили. По-късно през същата година са пуснати нов бензинов 2.0 JTS двигател с мощност 165 конски сили, който заменя стария 2.0 Twin Spark, както и дизелов 2.4 JTD с мощност 150 конски сили, заменил 2.4 JTD (136 к.с.).
Първоначално излязъл под ръката на Валтер де Силва, през 2003 година моделът претърпява фейслифт от популярния италиански дизайнер Джорджето Джуджаро, като новият вид на колата е още по-агресивен и атрактивен. Заедно с промените във външността, на бял свят идват и нови дизели: 1.9 JTD (с мощност: 115, 126 и 140 к.с)и 2.4 JTD 20 клапанов двигател (175 к.с.), появява се отново и познатото от предишни модели на марката означение TI (Turismo Internazionale), с което се обозначават версиите с двигател 2.0 JTS и 2.4 JTD, екипирани с усилено окачване, кожен салон, 17" алуминиеви джанти. Бензиновите двигатели 1.6, 1.8 и 2.0 се предлагат с 5-степенни механични скоростни кутии, като последният разполага и с роботизираната трансмисия Selespeed. Шестцилиндровият двигатели с обем 2500 cc, се предлага с 6-степенна механична и 4-степенна автоматична (Q-System) скоростни кутии. Версията 3.2 GTA също е оборудвана с 6-степенни механична и Selespeed скоростни кутии. При дизелите 1.9 JTD (115 к.с.) е оборудван с 5-степенна механична кутия, докато по-мощните 1.9 JTD (126 и 140 к.с.) и 2.4 JTD разполагат с 6-степенни механични.
През 2004 година на пазара се появява и моделът Crosswagon, с 6-степенна трансмисия и перманентно задвиждане на четирите колела, повишен клиренс и с новата горивна система Multijet, с което неговият 1.9 JTDm 16 клапанов дизелов двигател достига мощност от 150 конски сили.
След като си прочел това,мисля да нямаш колебания за модела 156.На мен ми харесват всички модели.Всеки сам за себе си е актрактивен с красив дизайн и спортен дух.
Иначе:Непременно отиди с колата за сервизен преглед още след като си я огледал.Там ще я качат на компютър и датчиците на колата ще си кажат всичко за нея, без това дали километражът й е реален. Показателно е също как изглежда салона на колата като цяло, включително педали, волан, лост за скорости, седалката на водача.
Коректно е да ти дадат три ключа: два за обща употреба (червени ) и един мастер ключ (различен по форма от другите два). Към тях задължително трябва да имаш ALFA CODE Card, и още една друга кодова карта, в случай, че колата е с фабрично авто-радио. Но за съжаление,не към всички алфи са останали трите ключа!
Пожелавам ти успех в избора и непременно пиши като си купиш Алфа.Alfa Romeo 166 2.4 jtd 140HP 10.2001
------------------------------------------
Comment
-
Колеги тъкмо щях да пускам подобна тема... но след като прочетох тази твърдо се реших да стана горд собственик на 156! Возил съм се на доста такива и съм имал удоволствието да подкарвам... няма такава коладогодина по някое време мисля да зимам някоя.. за сега само разглеждам как вървят и си харесвам
но темата е много интересна и може да накара много хора да си здобият с тази прекрасна кола
Алфа Ромео 156 1.8 16V... скоро...
Comment
-
реших се
момчета от 2год имам бмв 5-е34,2000,150к,но сьм решил да я трампя в някоя авток. и да си взема 156,2,4,знам 4е алфите са добри но ме е страх да не взема некоя дето са и изкарали ду6ата през г..а та някоя ако може да ми каже какво да гледам наи ве4ев двг,ока4ване удар и тн
Comment
-
Re: реших се
Първоначално публикувано от magnatмомчета от 2год имам бмв 5-е34,2000,150к,но сьм решил да я трампя в някоя авток. и да си взема 156,2,4,знам 4е алфите са добри но ме е страх да не взема некоя дето са и изкарали ду6ата през г..а та някоя ако може да ми каже какво да гледам наи ве4ев двг,ока4ване удар и тнНо тръбката и любовта към каляската 156 е на първо место!Моят съвет:ако можеш задръж,баварецо и си купи алфа 156!Сам ще разбереш,че двата автомобила са Велики!
Да си собственик и на Алфа Ромео,за мен е въпрос на чест,привилегия,спортен дух,и още мн.други показатели!
Ще ти цитирам колега,който преди време беше писъл за избор да модела.Дано ти,помогнем при евентоалният избор:
Много съм доволен от моята 156-ца. Стабилна, бърза и бая красива кола.
Знай, че Т.Спарковете си имат един фабричен дефект - не е фатален. Една от проверките ти трябва да е да се ослушваш за тракане като от дизел на празни обороти. Това е причинено от един вариатор на вала на всмукателните клапани. Аз го имам този проблем, други във форума също го имат. Шумът се появява, след като двигателят загрее леко (поне при мен е така). Има моменти когато изчезва (например като дадеш газ над 3-3500 оборота). Важното е, ако го има да го ремонтираш едновременно със смяната на ремъците, която е задължителна, когато взимаш кола "секънд хенд". Трябва изрично да кажеш това на сервиза иначе ще ти сменят ремъците само и толкоз. А после за ремонта на вариатора ще дадеш отделно още 190 лева.
Ако се сблъскаш с този шум, а в същото време колата отвсякъде не е за изпускане, не се колебай, взимай я! Естествено използвай наличието на дефекта, като коз за пазарене за отбив.
Непременно отиди с колата за сервизен преглед в сервиза на Ванто Трейд или Ауто Италия. Там ще я качат на компютър и датчиците на колата ще си кажат всичко за нея, без това дали километражът й е реален (последното се отнася за бензиновите модели). При JTD-тата компютърът ще ти каже дори и реалните километри на колата, независимо какво пише на таблото. Ако е гърмял ербег, в следствие на челен удар и после е сменен, компютърът е в състояние да хване това събитие. Даже показва и какъв е бил пробегът на колата в момента на удара - поне така ми казаха, когато тестваха моята.
Не пести пари в сервиза и поискай да ти направят всички тестове, включително и за геометрия на колата - много важен тест. Да проверят също и състоянието на осемте свещи и степента на компресия на всички цилиндри - препоръчително е на студен двигател.
Лично провери с пръст дисковете на спирачките отпред и отзад. Идеалният вариант е да са равномерно полирани и почти да няма ръб между периферията на диска и полираната част. Ако полираната част на диска е доста вдълбана в него, т.е. има як ръб това означава голям пробег или пък яко градско каране.
Естествено, показателно е също как изглежда салона на колата като цяло, включително педали, волан, лост за скорости, седалката на водача (особено в лявата и част) и т.н. и т.н.
Уплътненията на челното и задното стъкло, трябва да са положени перфектно от фабриката, иначе означава, че е имало смени.
Когато ти предават ключовете за колата, коректно е да ти дадат три ключа: два за обща употреба и един мастер ключ (различен по форма от другите два). Към тях задължително трябва да имаш ALFA CODE Card, и още една друга кодова карта, в случай, че колата е с фабрично авто-радио.
Почти всички 156-ци вървят фабрично с лети джанти с размер 6,5Jх15 H2 с осем дупки или 16-цолови с пет по-големи дупки. Някои продавачи се ебават с клиентите и продават колата с обикновени джанти. А после продават джантите "на парче", за да спечелят повече мангизи. Ако все пак е със стоманени джанти, поне да има оригинални тасове, иначе ако трябва да ги купуваш са по 60 кинта единият само.
След като я купиш, смени й веднага маслото в ДВГ (повечето препоръчват Selenia 20K for Alfa Romeo), масления филтър, ремъците (напомням пак и за вариатора, ако трака), въздушния филтър - това са азбучни истини, не го измислям аз. Провери, и ако колата е направила съответния пробег за смяна на антифриза, смени и него.
Това се сещам, засега. Иначе си се насочил добре, ще останеш страшно доволен. И не забравяй, хванеш ли се веднъж с Алфа Ромео - остава вечна страст, почваш да й купуваш това-онова, като на красиво гадже.
Успешен избор и късмет
Alfa Romeo 166 2.4 jtd 140HP 10.2001
------------------------------------------
Comment
-
въпросче
Здравейте!неисках да флоод-я форума с нова тема и затова използвам вече съществуващата за да ви питам това онова за Алфа 156.
аз съм настоящ собственик на Рено,но в най-скоро време мисля да го сменям(не защото е лоша кола,просто искам малко промяна) и след много ровене в нета се спрях на Красавицата(алфа 156)
Поразпитах на няколко места и след категоричния отговор"абе италиянска кола не ти трябва" реших да попитам във форума как стоят нещата с италиянските коли.Главните ми въпроси са:скъпи ли са частите на Алфите,имат ли нещо общо с Фиат,надеждни ли са ?
какъв е горе долу разхода на гориво на 1.8 и 1.6 двигателите при градски условия и надеждни ли са при такъв малък обем и толкова много коне?Благодаря ви предварително!няма най-добра или най-лоша кола...
Comment
-
Re: въпросче
Първоначално публикувано от spacerЗдравейте!неисках да флоод-я форума с нова тема и затова използвам вече съществуващата за да ви питам това онова за Алфа 156.
мое те повозим с наща авиокомпания. Да знаеш обаче, че не раздаваме кисийки
п.с.
И няма да се тривожиш , че си с Рено, повечето идваме и с такива коли на срещите97' Alfa Romeo 146 1.6 TS
.....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....
Comment
Comment